akuten

jag va till akuten igår för att min arm inte fungerar som den ska. jag orkar inte lyfta den. obehagligt. och ännu mera orolig blev jag när jag ringde till rådgivningen, och hon frågade om de kändes konstigt i ansiktet eller nacken. så hon sa att jag skulle åka direkt till akuten.
sen när jag satt där så klicka de till i axeln osså gick de till sej. men de kom tillbaka igen.
han gissade på att nerven kommit i kläm, så jag fick åka hem. jag tycker nu efteråt att han borde tagit ett blodprov iaf, så han varit lite mera säker.
de känns ganska lika i dag, lite bättre. han sa oxå att de skulle ta nån dag innan de blev bra. så....

idag ska jag till tandläkaren. hon ringde imorse och sa att hon hade fått ett återbud. nervöst men skönt, att slippa vänta i över en månad för att komma dit. hoppas hon börjar fixa till min inte helt riktiga tand, de ser jag fram emot att den ska se bättre ut än den gör nu, fast jag är rädd för att de kommer att göra ont......... *glurp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0