grattis sofia

idag har jag varit på sjukhuset hela dan känns de som. jag hade tid halv3 men jag for typ 13.20 för att hinna gå o kolla om dom fått remissen jag bad läkaren att skriva när jag va på neurocentrum för ett tag sen. men han kunde inte se de så jag måste ringa *suck* jag tycker inte om att ringa.
sen va de inte så lätt att hitta dit jag skulle. så jag kom tillslut till tandläkaren och sa att jag hade gått vilse. de hade jag inte riktigt, men jag visste inte vart dit jag skulle fanns. o efter några försök till kom jag tillslut rätt. så de va tur att jag for tidigt ändå.
till handkirurgen skulle jag, o prova ut ett nytt handledsstöd. o de är super bra! jag trodde inte de skulle bli så stor skillnad som de blev. känner mej nästan som superkvinnan!

sen for jag ner på stan och åt på max. i de jättefina vädret. sen for jag hem.
och har inte gjort så mycke mer, tittat på tvn och ätit upp äppellpajen jag gjordde i helgen. jag va egentligen inte sugen, men visste inte vart jag skulle göra av den. så jag åt upp den. mår nästan lite illa nu,men men....

Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha... sådär är jag också... Äter upp om jag inte vet vart jag ska göra av det. =)



Va härligt att handleds stödet funkar bra. Go go Superkvinnan!! =)

2009-04-15 @ 11:29:19
URL: http://cillacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0