jo.....

jag har inte skrivit på ett tag nu. men de händer ju inget värdt att skriva i mittt liv just nu.
jo llite fresten. jag va på teater i tisdas, de va kul. topboy, en hulligans berättelse. mycke intressant. jah, den va intressant helt enkelt. monolog o dans. jag gillar monologer.

osså va jag till sjukhuset idag, på ettårskoll, typ. de gick mycke bra, känns de som. dom lyssnade på mej, o tog mej på allvar, de är inte så ofta de händer, när de gäller läkare. nu är de bara den värsta undersökningen kvar.. den gör inte ont, men den är jobbig. jag ska dricka en liter vätska på en timmme. o sen ligga still på röntgenbritsen i typ 20 minuter, drygt. men sen är de ett år till nästa iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0