tråkigt

jag har såååå tråkigt.

nån som vet vad de är för skillnad på grön o gulsåpa? mer än färgen då förståss

sigge har börjat titta på tv. de började med  fåglarna på mitt i naturen. o sen har hon fortsatt......

svinnkallt va de idag. de va sol men de blåste som satan.

ja jag är uttråkad, o har inte så mycke att säga.

jag va till tandläkaren igår. inga hål! men tandsten som vanligt. osså ska hon fixa till min tand som inte är riktigt riktig, de ska bli fantastiskt skönt. jag har stört mej på dendär ända sen dom gjorde den, dom va inte så noga med utseendet på den, bara fylla gluggen. men dom fylde gluggeen som jag ville ha kvar oxå, jag tyckte om min glugg. men de kunde dom inte göra nått åt. men iaf fixa till den, så den inte är lika "synlig". tänk att jag har stått ut med dendär fula tanden helt i onödan. jag sa till en gång men då sa dom att dom inte kunde göra nått. dom va mycke bättre här, grymt mycke trevligare personal och lokaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0