house of metal!

ikväll är de house of metal!!!! jag är jätteppeppad. jag köpte biljett igår.

jag va oxå på teater igår. men jag käände mej inte alls på humör för immprovisation. de är värkligen jättesvårt. jag är inte så kvicktänkt. men sen pratade vi om de på slutet......o jag tror hhemligheten är att inte tänka alls. de ska jag försöka mej på nästa gång. släppa på hämningarna. lättare sagt än gjort. men jag ska göra mitt bästa.
jag kräver nog föör mycke av mej själv. de va ju faktiskt bara andra gången igår. jag har aldrig nånsin vågat spela teater tidigare. o jag tycker de är jätteläskigt. men jag vill, jag har alltid velat våga spela teater.

men jah, house of metal ikväll!!!!!!!!

jag har fresten läst ut dendär tråkiga boken nu äntligen. o jaa, den va tråkig, inte änns slutet förstod jag. fast jag vet iaf vad de va som jag inte förstod, alltid nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0