onödiga frågor

jag blir så less på onödiga frågor. o jag blir ännumera less på att jag svarar på dom.
tex om man berättar nått som man hört.....så frågar personen man berättat de för vem som sagt de, de spelar väll för fan ingen roll!
eller om berättar nått som nån gjort...så frågar den man berättar de för vem som gjort de, de har väll ingen betydelse.
osså händer de oxå rätt ofta att nån frågar vilken storlek man har, om man tex frågar vilken storlek de är på en viss tröja. säg då bara va de är för storlek på den, istället för att fråga vilken storlek JAG har, de hör inte dit. jag kanske hade tänkt att köpa dendär tröjan till nån annan.....tänkt på de????nä! de gjorde du inte.

och jag blir som sagt mest less på att jag alltid svarar på domdär jävla frågorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0