osamms med mej själv

jag känner mej som en dålig männniska nu. dålig kompis, dålig syster, dålig dotter, dålig dålig dålig.
jag vet inte hur de blev så. de känns bara som att jag borde ha gjort saker som jag inte har gjort.
fast egentligen är de väll bara att göra de jag inte gjort. men de  är så svårt. o ju längre tiden går blir de bara svårare. och jag kommer hela tiden på ursäkter för att inte göra de.
jag skulle oxå ha börjat träna för flera veckor sen. men.....jah...de har helt enkelt inte blivit än.....ursäkter ursäkter....
men jag ska iaf på glaskurs ikväll, spännande att se hur dom blev.

de va nog allt för denhär gången.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte dålig! men ja..alla har vi sånna dagar då man känner sig kass..usch ja

2009-02-10 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0