ljusare nu!

jag mår nästan oförskämt bra. de bara kom, igår.

jag har  mått vansinnigt dåligt hela jul o nyår. blev riktigt rädd för mej själv när jag tänkte "jag tar livet av mej", som om de inte var nått konstigt. bara "jag tar livet av  mej, vad ska jag leva för?". jag va inte änns rädd för att dö eller att de skulle göra ont. jag har aldrig känt så förut. eller dö har jag velat i perioder hela mitt liv, men jag har aldrig vågat. men då  kändes de som jag skulle göra de.
men sen när allt jul o nyår va över så  kändes de bättre. och nu mår jag så här fantastiskt bra! jag har som lust att göra saker. saker jag alltid drömt om. som att skriva, o måla, o läsa, läsa massor.
jag har precis läst ut en jättebra bok som jag fick av mamma i julklapp, sos frånn mänskligheten. sluutet va lite tråkigt men annars va de bland dom bästa böcker jag läst. den va såklart inte bättre än halvbrodern. bättre än så kan inte en bok vara. nu läser jag inbjudan till halshuggning. upplyftande titel;) men jag tror den är bra faktiskt.
osså läser jag våga vara denn du är. kanske är därför jag mår så bra o känner att ingenting är omöjligt=)

nä nu måste jag göra mej redo för att fara ner på stan o gå på glaskurs ikväll, superkul!

ha de bäst!

just de, jag såg ett program igår. en som pratade om lycka. man kan bara vara lycklig i 3 månader.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0