skapa

jag va  på obs tidigare o köpte frukost. den nya vaniljyoghurten med choklad. den smakade inte riktigt som jag hade tänkt mej, fast jag vet inte hur jag hade tänkt mej att den skulle smaka. den smakade inte så mycke choklad, man måste bita i dom små chokladkrossen för att den ska smaka choklad. men den va god, smakade lite som glassen med chokladkross.

asså nu har jag ringt telefonsvararen, distriktsköterskan och mejlat. men den jävla doktorn hör aldrig av sej. de va 3 månader sen nu som han skulle kallat mej! jag blir så arg! snart går jag bara dit, vilket dom inte villl men vad ska jag göra om han aldrig hör av sej?????

dom hade lagerrensning på akademibokhandeln när jag va där igår. så jag köpte en bok om oljemålning. den va för nybörjare o jag har målat i 12 år....men jag har som aldrig lärt mej helt från grunden, bara målat på=) så de blir intressant. och så köpte  jag en bok om pastellmålning. de har jag alltid velat lära mej, de ser skitsvårt ut. men jag ska göra mitt bästa!

sen va jag på glaskursen igårkväll. de va mycke  roligare nu än förra gången. igår hade jag mycke mer inspiration. ska bli kul att se hur smyckena blev nästa vecka. jag hade gjort fyra smycken sisst. ett blev jättefint. o ett tänkte jag när jag såg de tillsammans med alla andra smycken att "de är nån som har härmat mej", men de va ju jag som hade gjort de=). sen bytte jag ett som jag inte tyckte blev så lyckat till ett jättevackert. men sen när jag kom hem såg de jag hade bytt bort mycke bättre ut än i ljusrörbelysningen på kursen, så då ångrade jag mej nästan, men jah, bytt är bytt, och de andra var som fint de oxå, metallic-rosa! me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0