jag trodde ...

jag trodde inte de kunde va så skönt att kissa. jag har haft en mega infektionn hela helgen, kroniskt kissnödig. jag va till doktorn i fredas, men de jag fick då hjälpte ingenting. de blev bara sämre o sämre. och igår stod jag inte ut längre, kunde varken äta eller dricka eller sova i helgen.jag har typ bott på toan. men igår fick jag nån dundermedecin, så nu känns de bra. jag är iofs kroniskt ledsen nu. men hellre de än kissnödig, eftersom  jag vet att de beror på tabletterna jag fick.

jag hålller fresten på o laddar batteriet i kameran nu, så jag kan ladda upp bilder frånn semstern.
jag kom på att min lillebror sa en väldigt fin sak i sommar, att min pappa har iaf lyckalts med att få en fin dotter. de värmde värkligen. love you!
osså började jag gråta igen, fan, vätskan kommer ut fel väg. jag ska ju kissa ut den, inte gråta ut den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0