måste berätta

nu måste jag berätta. nu har jag varit utan "mindre ledsen" medecin i två veckor. o de känns fantastiskt bra. de känns som jag äntligen har vaknat. som jag gått o halvsovit alla år jag ätit medecinen.
jag känner massor, o jag kan tänkka. och den sociala fobin som jag va helt säker  på att jag hade, känns helt borta.
de enda som känns dåligt är att jag skakar mycke mer. men nu är jag säker på att de äär nått medecinskt, o inte nått psykiskt. så nu ska jag ta o gå till doktorn, osså får dom ta utreda vad de är, förr de är jättejobbigt, inte psykiskt  jobbigt längre, men de tar massor med energi. och de hindrar mej tilll att göra vissa saker, som jag vill göra.
och nu känner jag att jag kan dela varda med någon oxå. inte att jag vill men jag kan, om jag skulle träffa den jag vill dela vardag med, inget som är ivägen. förutom skakningarna då, som gör att jag undviker vissa saker.
de känns oxå mycke lättare att prata, grymt skönt. nu vill jag prata igen. förut fick jag som korta ner de jag skulle säga för att de va så jobbigt, men nu kan jag säga allt jag vill.

jag har blivit mej själv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0