facebook

facebook är trots allt en rätt bra sida. jag har blivit massor med hittad. de känns roligt.
jag har som inte gillat dendär sidan för att de står precis vad man håller på med. men jag börjar ändra mej. att bli hittad av människor som de känns roligt att bli hittad av väger upp.

jag missade magnus betnèr i måndas, klantigt. jag får köpa dvdn sen.....

fan, jag skulle värkligen villja ha mej lagad. de känns jättejobbigt att vara rädd för allt, och helt oförklarigt. jag vill inte vara rädd. och de är inte direkt som att vara rädd för typ  ormar. de KAN man ju undvika. men att vara rädd för att umgås, de är betydligt svårare att undvika. de slutar med att man issolerar sej. och de har jag gjort. jag försöker värkligen umgås, men jag måste anpassa mej mycket för att inte hamna i jobbiga situatoner.
skitjobbigt! 

jag behöver värkligen färga håret snart. jag tänkte först bara kleta i lite färg. men nu börjar jag tro att de blir bäst att bleka de först.
jag måste bara gulla till mej lite hjälp av moa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0