så trött

jag har inte så mycke att komma med nu för tiden. jag är så trött så jag orkar inte tänka, hoppas jag inte är påväg att bli sjuk.
men jaa, de va kallt i lördas, och myggigt.
jag va till doktorn igår. de va inte lätt att  hitta dit, då den bussen jag brukar ta inte går längre. så jag fick ta en annan buss. o hoppade givetvis av på fel hållplats. så jag gick in på en affär o frågade han i kassan. men han va inte  härifrån så han visste inte. men en tant i kön viisste. fast hon va inte den bästa på vägbeskrivning. men hon följde med en bit o visade. sen ritade hon en karta, i typ en kvart, o jag fattade ingenting. men jag frågaade några andra sen, som va mycke bättre på vägbeskrivning. så jag kom rätt till slut. och i tid oxå. jag trodde aldrig jag skulle hinna, men de gjorde jag, jag kom tom några minuter innan.
gullig va hon iaf tanten, och hon försökte värkligen hjälpa. sånna tycker vi om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0