ovärkligt

de känns helt ovärkligt att inte en endaste inne på msn.
iofs är de rätt tidigt, men endå, NÅN borde vara där tycker jag.
de har hänt flera gånger nu att jag loggat in o ingen är  där.

igår kväll fick jag äntligen min medecin. jag va där tidigare igår, men då fanns den inte hellerr, trots att jag sagt till.
så då fick dom ringa osså fick jag komma tillbaka efter 5. å då fanns den äntligen. så inatt har jag sovit riktigt gott. jag va så trött så jag gick o la  mej halv 10 o somnade på en gång. därför vaknade jag tidigt idag. men de va de värdt.
o soligt är de idag oxå. känns som de iinte är så jättelångt kvar till våren.
igår kväll snöade de fresten ovärkligt stora snöflingor. men de är glömt nu! nu blir de vår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0