stickgrejjen

nu har jag provade dendär stickgrejjen, som jag köpte för ganska länge sen. o jag kan säga att så jävla quick gick de inte. kan man sticka så går de nog fortare att sticka vanligt.
de va dock rätt kul när jag fick in rätta knycken.
och jag såg sen att man ska ha dubbelt garn. men då hade jag redan gjort nått varv.....o jag orkar inte repa upp de igen.  så de får bli en tunn mössa, dde är bra att ha.......eller nått.
jo,  med tanke på att jag rakat av mej håret är de bra med en inte så tjock mössa..
jag har känt efter nu några dagar, o de känns mer o mer som att de va en bra idè att raka av håret. finfint om jag får säga de själv, o de är min blogg så de får jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0