trevlig dag

idag har jag varit till  moa och fikat och umgåts, supertrevligt. och kaina, jävulskt starkt gjort, önskar jag kunde vara så duktig

osså är jag så jävla ledsen, igår kväll satt jag o grät, och imorse. nu känns de bättre.
men va fan, nu orkar jag inte längre, nu har de faktiskt nått till den gränsen att jag inte kan finna mej i de längre, jag är hellre ensam än att försöka vara med den som behandlar mej som ingenting.
o jag får skylla mej själv, de är jag själv som accepterat de, men nu är de nog. jag har försökt allt och uppenbarligen så vill du inte, så varför försöka.
nä nu får de som sagt vara nog.

jag tittade oxå på en lägenhet idag. men den va så liten så jag kommer ju inte få plats med alla mina grejjer. och så fanns de bara en garderob, hur fan har dom tänkt då, inte alls......de finnns ju inte en chans att man skulle få plats med alla kläder i EN garderob.

Kommentarer
Postat av: MoA

I LOVE U BABE! ledsen att jag är en bangare som alla andra men ibland finns jag inte ens för mig själv. det är ju lätt att skratta på utsidan.

2009-05-12 @ 23:45:10
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0