lars winnerbäck

igår va jag på winnerbäckk på gammmlia.o de va helt superbra. jag va lite rädd att han skulle spela mest nya låtar, jag är inte så förtjust i dom nya,men de va en bra blandning.
dde va oxå förvånadsvärdt mycke  killar, alltså killar utan tjejer.  jag trodde de skulle va typ småtjejer, och pojkvännersom blivit tvingad att gå. men de va som sagt mycke killar, och gammfolk.
han är mer populär än vad  jag trodde,bland alla sortersfolk, inte bara småtjejer.
han spelade i två timmar, så de va värdt pengarna. och som sagt bra blandning av låtarna. de ända som jag är lite besviken på är att han inte spelade munnspel.

irriterande, de är nått fel på spaceknappen...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0