flintastek och spindel

idag blir de flintastek till midda =)

de bor en spindel utanför vårt vardagsrummsfönster. en stor äcklig. inte såndär vanlig med länga ben och liten kropp, utan en riktig feting. den är typ albinofärgad.
och igår va den jättestor o fet för den hade ätit en fluga.
idag har jag inte sett till den.
först när jag såg den tyckte jag att den va jätteäcklig. men nu tycker jag den börjar bli ganska intressant. jag kanske blir spindelprofessor.............eller nått..........

festen, dendär sockerkakan som vi gjorde blev torr, god men torr. men väldigt snygg =)
sen gjorde vi en ny, med ett annat recept, som blev god OCH saftig, men inte vacker. inte ful heller, men inte snygg.

nä, nu blir de mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0