jävla satans helvetes fans............osv

jag trodde de skulle kännas bättre nu när jaag äntligen är klar med de nya schemat. men de känns inte ett dugg bättre, snarare sämre. önskeschema, my ass, deffenetivt inte. jag måste ju hålla mej till en massa jävla regler, samt tänka på att de blir ett bra schema att jobba efter. och försäkringskassan, den där jävla kassan, som gör allt för att göra livet surt för än.
vem fan är de som är ansvarig för dehär egentligen? får de vara såhär? folks liv blir ju förstörda!!!!!!! ska jag behöva leva mitt liv helt efter andras vilja o regler, bara för att jag råkar behöva hjälp för att klara min vardag. de  är verkligen inget jag har valt, och jag skulle mer än gärna välja bort de om jag kunde.

jag blir så jävla ledsen,, och arg. jag vet inte vad jag ska göra. de jag helst skulle villja är att bara skita i allting, men de kan jag inte, för jag MÅSTE ha hjälp.
kan jag inte bara få den hjälpen jag behöver o bli lämnad i fred!!!!!!! vad har jjag gjort för ont för att förtjäna de här?????

helvetes, satans, fans, jävlarns...........!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0