.....

äntligen har vi ett soffbord.vi har letat länge efter ett soffbord men vi har inte hittat nått soom vi riktigt velat ha. men så hade mamma ett som hon ville bli av  med. o de passsar riktigt bra. förutom att de stinker rök, men de borde försvinna om ett tag, tycker jag.............

jo dom håller på o gifter sej nu oxå, så nu borde de ta slut på de jävla tjatet om bröloppet som har hållit på typ hela året. men nu börjar dom säkert tjata om bröloppsresan o sånt skit, *suck*

o regn o regn.........o regn....ska de ALDRIG bli sommar????????

jag läser en jättebra bok nu, tre sekunder av hellström o roslund. jag har läst tre böcker av dom o dom är grymt bra. jag gillar annars inte sånna böcker,men deras böcker är riktigt riktigt bra.

jag är supernöjd med telefonen. och jag har nästan lärt mej att messa med den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0