suck

nu har vi flyttat till umedalen.
de va värkligen ingen lätt flytt, allt gick fel. möblerna blev skadade, tanten hade inte städat, flyttstädningen va mycke jobbigare än jag kunde tro.
och så skulle vi få ett nytt schema som aldrig blev bra. nu har vi ett schema iaf, men om de är bra eller inte vet jag inte, men vi har  som sagt ett iaf.
osså har dom fortfarande inte börjat anpassningen, suck. jätte jobbigt att inte kunna röra sej fritt i sitt eget hem. men nu har kvartersvärden skickat in min ansökan iaf, så nu hoppas jag att dom kan börja inom en mycke snaar framtid.

hoppet börjar komma tillbaka till mej =)

Kommentarer
Postat av: MoA

Jag tror att det kommer att bli bra när allt är klart. Och det brukar vara jävligt jobbigt fram tills dess. Kämpa på!

2010-06-05 @ 03:47:03
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0