skojskoj

de va nog inte så lyckat att vara ute i regnet igår för nu har jag fått en ännu värre hosta. men jag  va ju o såg marcus birro igår, o de va grymt bra, mycke  roligare än jag hade tänkt mej. fast jag vet inte vad jag hade tänkt mej, mer än att de skulle vara väldigt bra.
jag tyckte dock att de va konstigt att de va så många äldre, alltså typ 70-80 åriga gamla tanter o farbröder, jag trodde inte dom gillade han, men tydligen.
men de va fantastiskt roligt iaf.

osså har jag tatuerat mej, o jag blev jättenöjd, abselut över förväntan. och jag trodde ju ändå att de skulle bli snyggt, annars hade jag aldrig gjort de........ju.

osså va de nått mer oxå............hmmmmm............tror jag.............asch, vi tar de en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0