less på tillvaron

jag är grymt sugen på att tatuera mej, men de är inte lätt att hitta dedär typsnittet som jag vill ha.

osså blir jag så jävulskt less på allt politiskt tjaffs. de är som de är. jag är inte speciellt insatt så jag vill utala mej om de, jag vill  bara att de slutar tjafsas.

osså blir jag så less på att byygg-gubben aldrig kommer.och jag orkar inte tjata längre, o jag vet inte vem jag ska tjata på, de händer inget vem jag än tjatar på. och tjatar jag inte så händer de ännu mindre.
jag fick lite hopp i veckan när han äntligen pallrade sej hit. men tror du han gjorde nått, nä!!!!!!! han bara tittade på vad som skulle göras, sen skulle han komma tillbaka, när spisen har kommit. som han har kunnat beställt första gången han va hit, före sommaren. vilket jag trodde att han hade gjort, men nej.
så nu måste jag alltså vänta massa tid igen.

min permo är trasig oxå. den har varit de ett tag nu, trots att jag sagt till flera gånger........

jag blir så less på allt. och less på mej själv för att jag är så less på allt, och går o surar typ hela tiden. och inte orkar göra nått.

men snart är de vollbeat iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0