suck!

suck så tråkigt jag har. kan ingen komma o liva upp stämningen hos mej. de är helt fruktansvärdt tråkigt när inte peter är här.

jag har försökt välja ut tapeter idag. sovrummet är svårt. men de kan inte bli sämre än de är iaf.

pappa sitter inne igen. ingen överaskelse precis. på ersboda sitter han. hoppas han inte kommer hit när han muckar. de       va skitjobbigt när han va här förra året.
klart jag vill han ska komma hit. nykter! men de händer ju inte så......occh risken finns att jag släpper in han om han kommer, för jag  vill ju inte lämna han ute i kylan, och han är ju trots allt min pappa. jobbigt.
men de är en månad kvar tills han muckar iaf, så jag beehöver inte börja oroa mej än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0