hallooooo

nu har jag varit ute o åkt med angela, i hennes nya söta bil=) de va trevligt. vi for på strömpilen o kikade, o fikade.

sen har jag städat massor i går. damsög o dammade o torkade golven. torkade av alla handtag o lysknappar o sånt. borde ta kylen oxå såg jag.
hoppsan! dax att tvätta ser jag!

så nu har jag slängt in tvätten

snart är de house of metal o jag har inte råd att gå =( jag har längtat  ända sen de tog slut förra året. o nu är penarna helt slut så de finns inte en chans att jag har råd=( *suck* jaja, så kan de gå. men fan va surt de känns!=(

men mamma sa att de är nån hårdrock i sommar oxå, så jag får kolla in de istället. men de är ju så långt kvar till sommaren. de är svinkalla vintern nu.

jag läste ut boken igår, akvavit nånting, av torgny lindgren. den va bra. jah, jag har inte så mycke att säga om den, den va bra bara.

nu tänkte jag läsa kapten nemos bibliotek av p-o enqvist. jag trodde inte han skrivit så mycke som jag upptäckte att han gjort. jag trodde han hade skrivit typ 4-5 böcker, men han har ju skrivit hur mycke som helst. ända sen 60-talet.

jag såg en intervju med lars winnerbäck i fredas. jag har alltid tänkt att han har varit ganska tråkig. men de va han inte alls! jag blev nästan lite kär *hehe*.  jag har värkligen ändrat uppfattning om han nu efter dokumentären och intervjun i fredas. jag får bara lust att krama om han nu. intressant människa.
nä de här börjar bli töntigt nu så jag slutar här. ses en annan dag.

vet du fresten när semmeldagen är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0