jävla skitdag!

denhär dagen har jag mer än gärna kunnat vara utan. allt går fel! tappar saker! slår örat i duchkranen! har en assistent som harklar till förbannelse! kroniskt kissnödig! djäluskt ont i lilltån!....jah de är säkert nått jag missat......som att katterna skriker....
jag satt o grät i duschen idag för allt går fel..de va då jag slog örat i duchkranen.

men igår va bra. jag hittade råsnygga byxor på rea. byxor jag letat efter länge......och jag hittade dom tillslut, men då fanns de inte rätt storlek av dom svarta, som jag ville ha, o dom andra färgerna va inte lika snygga. men domhär va snygga, iaf 250 spänn snygga=)

osså va jag på glaskurs och de gick mycke bra, jag hade massor med inspiration igår. och dom jag hade gjort gången innan, som va färdigbränd till igår o supervackra.
sen efter kursen va jag in på max för jag va så vansinnigt hungrig.o han som jobbade där va inte så trevlig. jag köpte en pepperoni jr. och jag sa fefferonii osså fick jag till svar: vi har ingen fefferoni, de heter pepperoni.
spela roll, han visste ju vad jag menade!
o sen nästan slängde han fram burgaren, o frågade inte om jag ville ha nått att dricka. o jag sa inget heller för att han va så surig så jag hade säkert fått betala för vattnet jag ville ha.
sen missade jag bussen med två minuter så jag fick stå ute o frysa en halvtimme innan nästa buss.

satan vad hon harklar!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0