händelselös period

jag hade tänkt att ta med mej lillebror på peace and love,, men de finns ingenstans att bo, så de värkkar skita sej, om vi inte vill tälta då....

igår va sissta gången på glaskursen, känns lite sorgsligt faktaskt, men men......jag kommer nog  gå igen senare, efter sommaren kanske, om jag kan hålla mej ända dit, hehe

skönt att helgen är över, jag kände mej väldigt singel i lördas, alla hjärtans dag....

lite senare ska jag middaga på stan med moa, de ska bli trevligt.

farfar ringde igår, de kändes grymt skönt. han mådde bra hördes de som.

de känns helt tomt i huvet idag. jag har haft en väldigt händelselös period i livet. känns jobbigt nu att komma igång igen. de känns inte som jag vågar.
o inte har jag läst så mycke på slutet heller, har nog att göra med att boken jag börjat på är så förvirrande. o nu känns de som jag kommit av mej, tänker inte änns på att läsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också singel nu..fast det har kanske mamma berättat. Ska flytta in i en fiin lägenhet, nyrenoverad =)

kram

2009-02-18 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0