varför???????!

jaha, så vaa de alla hjärtans dag. jag blir så less på alla sånna här dagar. som kannelbullens dag, alla hjärtans dag, morsda, farsda. jag vet inte vad jag vill ha sagt, bara att jag är less på dom. o dee är ju bar hjärtan o rosor överallt. konstig dag. va är egentligen meningen. de borde ju inte finnas en speciel dag för att visa att man tycker om varrandra. de ska man väll visa ändå......eller??????

för några veckor sen kapade jag av mej håret, men jagg sparde luggen. jag blev så less på de. o nu går alla med sån frisyr! hur gick de till????? jag vill inte se ut som alla andra. jaag tycker de är tråkigt. men vad gör man när alla andra har samma tanke som jag.
jag letade oxå efter ett par byxor. men jag hittade dom inte. o de va ju tur för nu går alla i sånna byxor.
fast jag köpte faktiskt ett par sånna, i en annan färg än jag ville ha.
nu känner jag  mej tråkig, som en i mängden bara.
trist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0