kursat

jag va på kurs igår, om självinsikt o självrespekt.
de va intressant. men hemskt. jag trodde de skulle vara en fööreläsning bara. men till att börja med så satt vi i ring, vilket jag tycker är jättejobbigt.  o de kom bara mer o mer folk så tillslut va dendär ringen väldigt stor.
hon som skulle ha dendär "föeläsningen" pratade massor om sej själv. vilket va intressant. att hon förut alltid sagt, och som många gör, att hon va sjuksköterska, alltså arbetet, inte anna-lena. de va intressant, att man inte är ssitt jobb, utan sej själv.
sen frågade hon en o en vad den gjort för barnsligt i vinter. jag va så himla nervös så jag kunde konsentrera mej på vad dom andra sa. sen när de snart va min tur kom jag inte på om jag gjort nått barnsligt. men jag sa att jag tittat på barnfilm iaf. men de räknades tydligen inte riktigt, för hon lät inte helt nöjd med mitt svar, frågade om jag va barnslig, jag sa nja. men va fan, jag kan inte åka rutchkanaa eller göra snöänglar,, jag skulle inte tveka om jag kunde.......
sen va de dags att leka lekar, vilket jag oxå tycker är jättehemskt. som tur va så fick inte alla leka, så jag slapp.
sen fika. då tänkte jag gå. men jag stannade kvar iaf.
då va  jag ändå lite mer avslappnad. jag orkade inte vara nervös mer, så jag kopplade bort folk, de va som bara jag och "lekledaren". hon började med att berätta om gröna ärtor. de är sånt dåligt som folk säger till än, typ vilken ful tröjja du har. och då kan man välja att svälga den eller spotta ut den. och dom flesta sväljer den. och de som händer när man svälger dom är att dom sväller, o blir till en gröt....
sen finns de falska gröna ärtor. de är tex när nån ställer en fråga, tex har du sett den vita pärmen. och man tänker "nä jag har inte tagit den!". de va inte de man blev frågad, utan bara om man sett den.
sånt kan jag bli riktigt förbannad för, om jag säger nått, o den jag säger de till tar de som att jag anklagat den, fast jag inte alls gjort de.
jag kommer nog inte gå på fler gånger, de va för läskiigt. osså kändes de som jag hade kommit helt fel. för dom andra jobbar med barn, så kursen va vinklad så. jag va bara där för min egen skull. de kändes väldigt egoistiskt när alla andra va där för barnen.

idag kommer min väska!!!!!!!!! efter fem kan jag hämta den =)

Kommentarer
Postat av: MoA

vilken väska?

2009-05-05 @ 14:59:04
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0