mens

igår va en skamligt dålig dag, mådde inte alls bra.
inte så mycke bättre idag, vill bara gråta. men de är nog mensen som är påväg, då brukar de bli såhär. men de är inge bättre för de. skönt att den har en anledning, som kommer gå över, om en vecka *suck*. och värken  har inte änns kommit än, så  de blir värre.
kanske jag ska gå på bio, men jag vet inte, ingenting känns  roligt.
jag rakade av mej håret igår oxå. jag har inte bestämt mej än om de va ett bra beslut. känns inte riktigt som jag när jag ser mej i spegeln. men skönt är de iaf.
nu kändes de som mensen kom.
jag va o köpte kattmat, light. så nu ska sigge banta, har jag bestämt. vet inte riktigt hur de ska gå till faktiskt, för hon vill äta heeela tiden, o får hon inte så skriker hon. jag får väll slänga ut hon på balkongen mellan måltiderna, eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0