nordic rock

ikväll hoppas jag värkligen på en bättre kväll än igår. igår va de kast nere på kajen. men va kan man vänta sej när alcazar spelar.
men ikväll är de whitesnake, så jag tror värkligen att de blir bra ikväll. betydligt roligare folk än igår, barnfamiljer o fjortisar.
jag kan värkligen inte förstå att de finns folk som lyssnar på såntdär.

igår kände jag att jag skulle behöva dricka för att ha roligt. jobbig känsla, eftersom jag inte dricker. man ska inte behöva dricka för att ha roligt. dom borde ha kunnat gjortt nått mer än att bara ha en väldigt lång bar och en scen. lite trevligare runt omkring. som bara en parkbänk istället för att man ska behöva sitta på stacketet om man inte vill sitta i baren.
men ikväll blir nog som sagt  mycke bättre. med roligt folk, så man inte behöver dricka för att ha roligt. hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0