svår o jobbig grej

jag o angela va ute o åkte bil igårkväll, jättemysigt. jag fick oxå ett fint halsband och en fin ryggsäck. jag gillar egenntligen inte ryggsäckar, men de finns undantag.

idag vågade jag äntligen säga de jag gått o tänkt på länge, men jag har varit rädd för att personen ska försvinna. och de ville jag inte. men jag kände att jag måste tala om hur jag känner.  och idag tog jag mod till mej o sa de, med risken att personen skulle försvinna, o som sagt gjorde den de, tror jag iaf. och de känns bra ändå att jag sagt de, samtidigt som jag har dåligt samvete för de jag sa, men de är så jag känner....

Kommentarer
Postat av: MoA

ta nya kort på ditt korta hår... =)

2009-05-26 @ 23:15:25
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0