välkommen hem angela!

denhär dagen har gått rätt fort, väldigt fort för att vara sönda. grymt skönt, eftersom denhär helgen började i torsdas. sissta april. jag va ner på iogt och åt korv. sen for vi på campus. jag hade inte tänkt att följa med, men de blev så. men jag va där i typ en timmme, sen for jag hem till soffan. mycke bra val tycker jag själv. de va ganska kallt, o kallare lär de ha blivit senare på kvällen.
resten av helgen har jag varit ute o promenerat i de vackra vädret, o tvättat.

sigge har fresten inte gett upp  än, hon fortsätter jaga, igår jagade hon vargar.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, det var snällt skrivet av dej :) Nu läser jag din blogg iaf - kram

2009-05-13 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0