1årsdag

helt sjukt att nån har stått ut med mej så länge. jag trodde jag va skittråkig i längden. men tydligen inte =), och de är jag väldigt glad för, för jag kan inte tänka mej ett liv utan peter, jag har aldrig tyckt om nån så mycke, och jag tycker om han mer o mer för varje dag.

i fredas var jag och moa på visfestivalen på holmön, hon följde med, de trodde jag inte. de va trevligt, ända tills vi fickk vänta på färjan i två  timmar, i svinjävla kylan! jag va helt säker på att jag skulle bli förkyld, men  jag klarade mej=)

Kommentarer
Postat av: MoA

Jag håller med. Även om jag inte frös lika mycke som dig så var det kallt. Och guppigt på färjan.



Och jag gör det gärna igen. Jag älskar att hänga med dig min sköna räksalladskastare. =)

2010-08-07 @ 02:28:35
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0