husligg

vi har gått o blivit husligga. i förgår gjorde vi både mackaronipudding och lasagne. puddingen blev väldigt god. lasangen har jag inte smakat än, men peter sa att den blev god iaf.........
ikväll har vi bakat socker. men  vi glömde bort den så den blev lite bränd, kanske.....men fin iaf, o de är de som räknas, eller nått........

jag  köpte  fresten domdär skorna. jag va lite sugen  på att köpa lika som du, dom va jääävulskt snygga, men de blev dom lila ändå tillslut. och hon som jobbade där tänkte nog inte på att hon hade en ganska kort klänning, innan hon klättrade upp för stegen..........hoppsan......

jag är inte ledsen längre att jag inte for på sonisphere, satan vilket hemskt väder, kallt och spöregn, lerigt och jävligt.

nu är de snart dax att provsmaka sockerkakan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0