suck!

hur kan tiden gå så vansinnigt sakta. en kvart känns som en timme, på riktigt! jag har aldrig varit med om en långsammare tid.
jag vill ha sommar, så man kan gå ut. de är svinjävla kallt ju =(
jag kunde knappt sova alls inatt, dedls för att de va så varmt, men framförallt för att peter inte är här. de är svinigt kallt i hela lägenheten,  utom i sovrummet. jag hade mycke hellre haft kallt i sovrummet o varmt i övriga lägenheten. man ska väll inte behöva gå fullt påklädd, från hår till tå. och de går inte sova när de är för varmt.
usch vad jag klagar............suck!

Kommentarer
Postat av: MoA

Nu är det äntligen varmare ute.. JIPPI!

2010-01-11 @ 17:12:42
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0