shopping

idag va jag till tandläkaren. jag trodde attt jag skulle slippa eftersom jag har en tid på freda. men icket. men de gick rätt bra iaf, de gjorde inte så jätteont. och på  freda ska jag dit igen, och förhopppningsvis fixa min inte så fina framtand.....de ser jag frammemot, att få den fixad, men aj vad ont de kommer att göra.
sen tyckte jag att jag gjort mej förtjänt av lite shopping. så vi for till strömpilen. men jag blev riktigt besviken, jag hittade ingenting, o de brukar aldrig hända, o deffenitivt inte på strömpilen. de ända jag köpte va strumper.
ingen lyckad shoppingtur direkt.
och imorron ska vi tvätta *suck*. men de är himla skönt när de är gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0