fortfarande 27

jag har kommit på  felet. sociaal fobi. synd bara att ingen annan kommit på de, ställt dom rätta frågorna, en doktor alltså. för jag kan ju inte ställa den diagnosen själv, de behövvs en doktor för de.
de skulle förklaraväldigt mycke varför jag är som jag är.

osså fyller jag år imorron oxå, 28. jah, finns väll inte så mycke att säga om de egentligen. fyller år gör ju alla, oavssett om man vill eller inte.

och så beställde en ny mobil idag. min börjar leva sitt eget liv, o ibland inte alls. så nu är de dax för en ny..ingen värsting-mobil, men den funkar nog, inget skit heller. med bättre kamera. fast sämre kamera på mobilen än jag har nu kan man nog inte ha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0