allt annat än glad

dagen började bra. jag vaknade rätt tidigt, och va ganska pigg. och peter skulle äntligen komma hem och jag städade och gjorde fint, noppade ögonbrynen.........
sen fick jag veta att peter inte kommer ikväll. och nu är jag allt annat än glad. såhär deppig har jag inte varit på väldigt länge.
jävla skit!
kul fredasmys de blev, inte alls.....
du skulle ju komma o rädda mej från denhär situatonen, o sånt.......

konstigt att man kan bli så beroende av en person, för att vara glad

fast de va för att jag värkligen sett fram emot att han skulle komma hem. hade jag vetat från början att han skulle komma hem på lörda och inte gått o längtat o trott och förberett mej på att han skulle komma hem ikväll, så hade de inte känts så jobbigt.

jaja, vad är drag me to hell för film? de känns bekant, men jag kommer inte på vad de är för film. hoppas de inte är dendär dåliga.


Kommentarer
Postat av: MoA

Jag vet xakt vad du menar. Det suger att längta utan utdelning.



Drag me to hell är svin kass!!

2012-02-15 @ 10:04:18
URL: http://hellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0