helt jävla omöjligt

de är ju helt jävla omöjligt att hitta nån lägenhet i den här stan. vi skulle värkligen behöva en större, så man kan stänga in assistenterna i ett rum så man får lite mera privatliv. de känns inte kul att behöva stänga in sej själv i sitt eget hem för att få vara ifred en stund...

han är fresten hemma nu så nu är jag glad. eller jag känner mej irriterad, men annars är jag glad =)

jag har börjat gå en kurs i oljemålning, jag hoppas den blir bättre än va de känns att den kommer bli. de känns som ledaren tror att alla målar naturtroget och bara använder naturliga färger. vilket inte alls är fallet. men de kan ju bli bra ändå, och hon kanske kommer på bättre tankar senare i kursen, de har bara varit en gång, och de ska vara tio så......hon har ett tag på sej.

Kommentarer
Postat av: MoA

Jag vill oxå måla.... =(

2012-02-22 @ 22:29:17
URL: http://hellica.blogg.se/
Postat av: Sanna Svedin

Lust att göra ett bloglovin byte? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

2012-10-04 @ 00:45:22
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0