länge sen

jag har inte skrivit här på hur länge som helst ju.
jag ska börja plugga. religion. 
jag va på komvux och pratade i torsdas.
jag skulle igentligen bara ta reda på vad jag måste läsa för att få behörighet. men de är nog rätt kört att komma upp till de. man ska ha 2350 poäng, och jag hade typ 800. plus att betygen inte får vara äldre än 8 år. så jag får ju ta o läsa om hela skiten. så jag ska bara läsa för roligt. hoppas att de är roligt. börja 8.20 är fan inte roligt, hoppas den lektionen försvinner.

på torsda eller freda kommer peter (torsda hoppas jag), de känns som en hel evighet.

imorron ska jag dejta moa, ska bli jättekul, saknar dej

Kommentarer
Postat av: moa

går det bra med religonen?

2009-09-01 @ 09:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0