de är inte du, de är jag

jag har tänkt mycke idag. och kommit fram till att de är jag.....ibland......mitt huve........som tolkar sånt folk säger på ett dåligt sätt......de måste ibland inte vara så som de låter i mina öron
de känns faktiskt lite bättre.....jag menar....de är lättare om de är jag.....och inte folk........eftersom de är betydligt lättare att ändra på sej själv, än på andra
de är upp till mej hur jag tolkar saker. så jag ska värkligen försöka att tolka på ett mera possitivt sätt, eller inte tolka alls, de är nog lättare...eller mindre svårt.
och att jag ibland tycker att jag inte blir behandlad som jag vill. men de är ju ändå jag som TILLÅTER att behandla mej så.
så nu ska jag försöka bli lite mer arg, och inte tolka saker så mycke
och göra saker själv istället för att andra ska göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0