house of metal

de va en besvikelse. på fredan va de inte alls bra. de enda som va då va mustasch, o där gick de inte änns att komma in.  förens i slutet. så jag såg typ 2 låtar , (fan de finns inget plus på denhär datorn), plus extralåtar.

lördan va bättre, då fanns de iaf nått mer än ett band att se.

osså träffade jag roger, de  va roligt. de gjorde att kvällen blev ännu lite bättre.

jah, nu finns de nog inte så mycke mer o säga om de.

vet inte om jag kommer gå nästa år, med tanke på att de blir bara sämre o sämre.

synd, för de började riktigt bra, med första året. då va de nått bra att se hela tiden. nu va de mest dåligt, eller inget alls.
eller så tar jag med mej lillebror nästa år, då kan de nog bli roligt även om de skulle vara skitband som spelar.


jag köpte nån billig pizza på obs, o jag förstår varför den va billig..........

sigge börjar bli tjock igen. men nu får hon skylla sej själv, när hon äter  hela tiden, o skriker som en tok när de är slut i skålen.

nu blev de kortslutning i huvet

så ha de finast, o ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0