ingen hårfärg=(

ingen hårfärg =( jag fick ingen post över huvud taget idag, inte änns reklam. har jag tur så är den väldigt sen, men såhär sen kan den inte va. de är som inget dåligt väder att skylla på idag. möjligt vis att den stannade o solade nånstans, och kanske somnade i solen. fast de är väldigt långsökt.
jag har iaf tränat idag! och i onsdas, känner mej riktigt duktig.

men va ska jag nu hitta på hela helgen när hårfärgen inte kom? *suck*.......måla en tavla kanske. jag har köpt silverfärg nu så...........matt silver, spännande, jag har svårt att tänka mej matt silver, blir de inte grått då?????? måste prova.

jag köpte chokladtryffel, med mandel. undrans hur jag tänkte då????? den smakade inte så jättegott, men eftersmaken är god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0